Doprava zboží
Internetový obchod OK-SHOP.cz spolupracuje s celou řadou prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky.
Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném stavu.
Cena dopravy
Zásilky do 50 kg
Zásilkovna | |
do 5 kg | 69 Kč |
5 - 10 kg | 89 Kč |
Česká pošta / 123 Kurýr | |
do 50 kg | 99 Kč |
PPL | |
do 31,5 kg | 109 Kč |
31,5 - 50 kg | 199 Kč |
Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou přepravou.
Osobní odběr a doručení na výdejní místa
Osobní odběr v Ústí nad Orlicí | ZDARMA |
Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop * | 109 Kč |
Osobní odběr v Ústí nad Orlicí nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma. Osobní odběr probíhá v prodejně Kamody (ulice V Lukách).
Paletové zásilky a zásilky nad 50 kg
DHL / PPL Sprint
|
TopTrans
|
Přeprava specifických produktů
U vybraných produktů jsme nuceni z důvodu častého poškození během přepravy navýšit cenu dopravy oproti výše uvedenému. Výměnou za toto zdražení je zabezpečení zboží během přepravy proti jakémukoliv poškození. Cenu dopravy konkrétního produktu se dozvíte vždy v detailu tohoto konkrétního produktu. Děkujeme za pochopení.
Obchodní podmínky jednotlivých dopravců
PPL
Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
Podmínky pro přepravu
a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg
d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky
Česká pošta
Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Zboží je primárně doručováno na kontaktní addresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení!
Podmínky pro přepravu
a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m.
b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TopTrans a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.
Výdejní místo HeurekaPoint
Dobírkový poplatek 19 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Příkazce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky zasílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
DHL/PPL Sprint
Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.
Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.
Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.
TopTrans
Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.
Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě s našimi operátorkami.):
TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu
TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu + 620,- Kč paušál
TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 360,- Kč)
Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@ok-shop.cz